Pomoc dla klientów bilardowysklep.pl
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Realizacja zamówienia i dostawa
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia złożone do godziny 12:00 są realizowane tego samego dnia. W przypadku opóźnienia lub braku towaru, klient zostanie o tym powiadomiony jak najszybciej to możliwe.
Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
Na każdym etapie realizacji zamówienia klient jest informowany mailowo. Po spakowaniu oraz wysłaniu zamówienia klient otrzymuje link do śledzenia przesyłki na adres e-mail, który podał podczas składania zamówienia.
Co zrobić jeżeli podany został zły adres do wysyłki?
Jeżeli podczas składania zamówienia został podany zły adres dostawy należy niezwłocznie powiadomić nas telefonicznie: 509 682 253 lub mailowo: biuro@bilardowysklep.pl.
Czy realizujemy zamówienia zagraniczne?
Jeżeli chcemy złożyć zamówienie do kraju innego niż jest dostępna wysyłka na stronie, należy złożyć zamówienie na adres e-mail: biuro@bilardowysklep.pl. Procedura ta jest niezbędna w celu określenia kwoty przesyłki.
Czy towar zostanie dostarczony w jednej przesyłce?
Zazwyczaj towar jest wysyłany w jednej przesyłce. Więcej przesyłek jest wysyłanych, jeżeli klient zamówi większą ilość towaru lub jeżeli zamówiony towar przekracza standardowe wymiary paczki.
Moje zamówienie dotarło uszkodzone.
Nasz sklep nigdy nie wysyła uszkodzonych produktów, lecz może zdarzyć się sytuacja, że towar zostanie uszkodzony podczas transportu przez kuriera. Zawsze pamiętajmy, żeby sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. Jeżeli towar został uszkodzony, należy spisać protokół szkody. Po wypełnieniu takiego protokołu prosimy następnie o kontakt z naszą obsługą klienta.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Dokonując zamówienia w sklepie bilardowysklep.pl, zobowiązujesz się do jego finalizacji. Jeżeli z jakiegoś powodu nie możesz zrealizować zamówienia, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta i wyjaśnij swój problem.
Zwroty i wymiana
Czy jest możliwość zwrotu towaru?
Każdemu klientowi prywatnemu przysługuje możliwość zwrotu towaru w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki. Każdy zwrot należy uzasadnić przesyłając powód zwrotu oraz odstąpienie od umowy na adres e-mail: biuro@bilardowysklep.pl.
Odsyłany towar musi być bez śladów użytkowania. W innym przypadku zwrot może zostać nie uwzględniony lub nie zostanie zwrócona pełna kwota wartości zamówienia. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu (paragon lub fakturę).
Przygotowane zostały wszystkie dokument do zwrotu.
Jak zwrócić towar?
Po przygotowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów opisanych w punkcie powyżej towar należy odesłać na adres:
Grupa Handlowa Rafdan
ul. Żywiecka 909
34-382 Wieprz
Ile trwa procedura zwrotu pieniędzy?
Od chwili otrzymania towaru od kupującego oraz wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do realizacji zwrotu pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni.
Konta i rejestracja
Jak założyć konto w sklepie?
Konto w sklepie można założyć podczas składania pierwszego zamówienia lub w zakładce Moje Konto.
Jak sprawdzić Moje Zamówienia?
Wszystkie zamówienia, które zostały złożone w naszym sklepie można sprawdzić w zakładce Moje Zamówienia.
Jak zmienić docelowy adres wysyłki?
Docelowy adres dostawy można zmienić w zakładce Adresy.
Jak zmienić dane mojego konta takie jak np. hasło, nazwę klienta itp.?
Wszelkie dane związane z Twoim kontem możesz edytować w zakładce Szczegóły Konta.
Płatności
Jakie płatności obowiązują w sklepie?
Sposoby zapłaty w naszym sklepie to:
- Przelew na konto PKO S.A – numer konta: 62 1240 4881 1111 0010 7297 7872
- Przelew na konto Mbank – numer konta: 78 1140 2004 0000 3802 7711 2629
- M-transfer
- Dot Pay – płatność kartą kredytową
- Pay Pal
- Za pobraniem – zapłata kurierowi przy dostawie przesyłki.
- Gotówką – przy odbiorze osobistym
Moja płatność nie powiodła się. Jak można ponowić płatność?
Aby ponowić płatność w naszym sklepie należy przejść do zakładki Zamówienia, następnie wybrać szczegóły naszego zamówienia i poszukać opcji ponownej płatności.